Martin oldala
Martin oldala
Men
 
McLarenF1 a vilg legjobb autja
 
Ferrarik
 
Tuningok
 
Trabant
 
Peugeot tuning kiegsztk
 
Skateboard
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Bush bemutat
 
Debil
 
Egrkvet
 
Legyen a kezdoldalam
 
Jobb klikk tilts
 
Idmr
 
Neon szveg
 
Egr kvet2
 
Formagyakorlat szablyrendszer

Formagyakorlat szablyrendszer


A formagyakorlat egy kpzeletbeli, egy vagy tbb ellenfl elleni harc mozgselemeinek egyttest jelenti, amelyben a versenyzõk valamely harcmûvszet technikit mutatjk be, az ltaluk vlasztott zenre.

1.. A formagyakorlat versenyek versenyszmai.


1. Formagyakorlat versenyeket a kvetkezõ versenyszmokban lehet rendezni.

pusztakezes lgy stlus
pusztakezes kemny stlus,
fegyveres lgy stlus,
fegyveres kemny stlus.

Egy versenyzõ tbbfle versenyszmban is elindulhat egy verseny keretn bell.

2. Az egyes versenyszmokban alkalmazhat technikk ill. eszkzk:

pusztakezes lgy stlus: kung-fu, wu-shu

pusztakezes kemny stlus: karate, tae-kwondo

fegyveres lgy stlus: naganita, nunchaku, katana, tai
chi chuan kard, lnc, wushu bot, horogkard
fegyveres kemny stlus: kama, sai, bo, tonfa, nunchaku

2.. Fegyverek


1. A versenyzõknek ktelessge gondoskodni arrl, hogy fegyvereik a gyakorlat biztonsgos lebonyoltshoz szksges llapotban legyenek.

2. A fegyverek gyakorlat kzbeni cserjre nincs lehetõsg.

3. A vezetõ brnak joga van a versenyzõk fegyvereinek fellvizsglatra.

3.. ltzk.


1. Brmely, a harcmûvszetekben hasznlatos ruha viselhetõ, amely tiszta s p llapot.

2. A frfiak meztelen felsõtesttel is versenyezhetnek.

3. Tornsz papucs viselse csak a lgy stlus versenyszmokban megengedett.

4. Arcfests, larc, vagy a harcmûvszetekben nem hasznlatos ruha nem viselhetõ.

4.. A versenyzõk teendõi a gyakorlatok sorn


1. A versenyzõ a hangosan beszlõ szltsra elfoglalja a helyt a formagyakorlatok vgrehajtsra kijellt terlet kzepn.

2. Meghajol a brk fel s a bri asztalok el lp, majd a vezetõ br intsra elmondja bemutatkoz szvegt.

3. A bemutatkozsban megmondja nevt, megnevezi a harcmûvszeti stlust, amelynek technikibl gyakorlatt sszelltotta, valamint a hasznlt fegyvert. A bemutatkozs utn meghajol, a gyakorlata kezdõ pontjra megy s vrja a zene indulst.

4. A gyakorlat vgn meghajol a brk fel s alapllsban vrja, amg a brk a pontszmokat felmutatjk. A brk tlett kvetõen a versenyzõ tvozik a gyakorlatok bemutatsnak sznhelyrõl.

5. Amennyiben egy versenyzõ a vgrehajts sorn megll, mert nem tudja, vagy nem akarja folytatni azt, akkor a gyakorlat vgrehajtst befejezettnek kell tekinteni, ismtlsre nincs lehetõsg.

5.. A gyakorlatok idõtartama


1. A lgy stlus gyakorlatok maximlis idõtartama 90 msodperc lehet.

2. A kemny stlus gyakorlatok maximlis idõtartama 130 msodperc lehet.


6.. A gyakorlatok vgrehajtsnak ltalnos szablyai


1. A harcmûvszeti technikkat a zenvel sszehangoltan kell elõadni.

2. A vgrehajts ritmusosan trtnik, kivve a lgy stlus formagyakorlatokat.

3. Egy gyakorlat sorn legfeljebb 3 akrobatikus elem vgrehajtsa megengedett brmelyik versenyszmban.

4. Brmilyen tncmozdulat bemutatsa tilos a gyakorlatok vgrehajtsa sorn.

5. Klnleges hatsok - lzer, tûz, fst, robbans - alkalmazsa tilos, ezekrt a versenyzõt a versenybõl ki kell zrni.

7.. A bri tletek szempontjai


A gyakorlatok bemutatsa utn, a brknak a kvetkezõ szempontokat kell figyelembe venni tleteik meghozatalnl:

1. Nehzsgi fok: a technikk, kombincik s akrobatikus elemek nehzsge.

2. A technikk vgrehajtsa: az adott stlus technikk vgrehajtsnak minõsge.

3. Egyensly, erõ: az egyensly megõrzse s az energikus vgrehajts

4. Szinkronizltsg: a kemny stlusoknl a ritmikus vgrehajts, valamint a zene s a technikk sszhangja, a lgy stlusoknl a zene s a technikk sszhangja.

5. Fegyverkezels: a fegyverek kezelsnek minõsge, ltvnyossga.

6. Ltvny: a versenyzõ ltal vgrehajtott kpzeletbeli harc hitelessge, az elõads sszhangja a koreogrfival.

7. Szablytalansgok: az 5. s 6. .-okban rgztettek megszegse.

8.. A brskods rendje


1. A formagyakorlat versenyeken egy vezetõ br s ngy pontoz br mûkdik kzre. Mindegyik br nllan vgzi feladatt.

2. A vezetõ br feladata, hogy az tlethozatal elõtt, az 5. s 6. .-okban rgztettek megszegsre felhvja a pontoz brk figyelmt s javaslatot tegyen az ezrt jr pontlevons mrtkre.

3. A javaslatot a tbbsgi elv alapjn fogadjk el a brk, amely ezutn az sszes br szmra ktelezõ rvnyû.

9.. Pontozs


1. A pontoz brk a gyakorlat bemutatsa utn - a 7..-ban lert szempontok alkalmazsval - nllan hatrozzk meg az ltaluk adott pontszmot. A gyakorlat pontszma az t br ltal adott pontszmok sszege lesz.

2. Csak a teljes egszben vgrehajtott gyakorlatok pontozhatk, a flbeszakadt gyakorlatok nem.

3. Egy vgrehajtott gyakorlatra adhat pontszm als hatra 5, felsõ hatra 10.

4. A pontszmokat egy tizedes jegy pontossggal kell adni.

5. Pontlevonsok:

a megengedett idõtartam tllpsrt 0,5 pont,
hromnl tbb akrobatikus elem alkalmazsrt 0,5 pont,
minimum pontszmot (5) kell adni annak a versenyzõnek, aki a gyakorlat elemei kztt tncmozdulato(ka)t hajt vgre.

6. A verseny gyõztese az a versenyzõ, aki a legmagasabb ssz-pontszmot rte el. Amennyiben az elsõ helyen kt, vagy tbb versenyzõnek azonos pontszma van, akkor a vgsõ sorrendet a gyakorlatok ismtelt bemutatsval s jrapontozsval kell meghatrozni.

7. Az elsõ kt helyezett utni pontegyenlõsg esetn, kettõ harmadik helyezs adhat.

vissza

 
ra
 
Linkek
 
Kickbox
 
Szavazs
Mit gondoltok a httrzenrl?

Szar
Nagyon Szar
Elmegy
J
Kegyetlen J
Anyd!
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Naptr
2025. Jlius
HKSCPSV
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 
Zszl
 
Szmll
Induls: 2006-03-09
 
Httrzene
 
Mp3 keres
MP3 Keres
 
Ferrari
 
Trabant
 
Skyline lng
 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros